پیونی

صد تومانی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد شاخه: یک
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گل صد تومانی از گل های مورد توجه در ایران است. نام لاتین این گل peony است و علت این که در ایران به نام صدتومانی معروف است این است که زمانی که وارد ایران شده است تنوع گل در ایران کم بوده است و قیمت این گل نسبت به گل های دیگر بالاتر و به مبلغ صد تومان بوده است به همین دلیل به این نام مشهور شده است.

محصولات مرتبط

گل صد تومانی از گل های مورد توجه در ایران است. نام لاتین این گل peony است و علت این که در ایران به نام صدتومانی معروف است این است که زمانی که وارد ایران شده است تنوع گل در ایران کم بوده است و قیمت این گل نسبت به گل های دیگر بالاتر و به مبلغ صد تومان بوده است به همین دلیل به این نام مشهور شده است.
این گل معمولا در فصل محدودی موجود است عموما از اواخر فصل بهار تا اواسط فصل بهار. و در رنگ های سفید صورتی گلبهی و سرخابی .البته رنگ های زرد و قرمز هم از این گل در خارج از ایران موجود است.
معمولا از این گل زیبا و خوش و بو در طراحی دسته گل های عروس استفاده می شود . پر پر بودن این گل از علل جذابیت و مورد استقبال قرار گرفتن آن است. و همین طور عطر فراوان آن که باعث شده بسیاری از کارخانه های عطر سازی از عصاره آن در تولیدات خود استفاده کنند.

تعداد شاخه
یک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...