پپرومیا قاشقی

گل قاشقی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
انتخاب به همراه پایه:
به همراه پایه را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع گلدان: پلاستیکی پلیمری
  • زیرگلدانی: دارد
  • رنگ گلدان: سفید،طوسی،مشکی
  • پایه گلدان: پلیمری
155,000 تومان
آماده ارسال
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گیاه قاشقی یا همان گیاه پپرومیا که از گیاهان همیشه سبز است و با شرایط آپارتمان بسیار مناسب است. و شکل قلبی برگهای این گیاه باعث جذابیت آن شده است نکاتی در مورد خرید این گیاه: گیاه بدلیل نوع رویش متفاوت و رنگ های مختلف امکان دارد با عکس متفاوت باشد. این گیاه در گلدانی زیبا با خاکی مرغوب به شما ارسال میشود.

بررسی تخصصی گیاه پپرومیا ،روش های نگهداری آبیاری ،بیماریها و...روی لینک کلیک کنید

قاشقی ، یا پپرومیا (نام علمی Peperomia magnoliiaefolia)، گیاهی علفی و همیشه سبز با رشد کند است. گیاه قاشقی برگ های قلبی شکل، گوشتی و اغلب رنگ های سفید کرمی و سبز دارد و چون محل زندگی و زادگاهش در جنگل های نسبتاً تاریک است، می تواند شرایط آپارتمان را به خوبی تحمل کند.
دارای گونه های مختلف و اغلب دارای برگ گوشتی و نیمه گوشتی و جثه ای کوچک هستند. بیش از چهارصد گونه از این خانواده شناخته شده، منشأ این گیاهان، آمریکای جنوبی (برزیل) و آفریقای جنوبی و آفریقای مرکزی و به طور کلی مناطق گرمسیری است؛ حتی دیده شده که در مناطق گرمسیر روی تنه درختان می روید. گیاهی است همیشه سبز  ارتفاع گیاه در حدود 25 سانتی متر برگها گوشتی و تخم مرغی شکل بوده و براق و ابلق با رنگهای سفید  کرمی در متن سبز رنگ و پر از فرورفتگی و برجستگی ها، به رنگ سبز تیره با رگه های سبز روشن.

نوع گلدان
پلاستیکی پلیمری
زیرگلدانی
دارد
رنگ گلدان
سفید،طوسی،مشکی
پایه گلدان
پلیمری
ابعاد گلدان پلیمری
قطر دهانه 15cm
ارتفاع 13.5cm
ارتفاع پایه
16 cm
ارتفاع گیاه از سطح خاک
تقریبا 18cm

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...