آموزش نگهداري از گياهان


در اين بخش مي توانيد ياد بگيريد چگونه از گياهان خود نگهداري كنيد. اطلاعات بسياري در مورد نحوه آبياري، كوددهي، شرايط دما يا نور و مقابله با بيماري هاي گياهان كسب كنيد.

نام گياه خود را جستجو كنيد و نكات آموزشي مورد نظر خود را در مقالات نكهداري از گياهان پيدا كنيد.


آموزش مراقبت و نگهداری از کروتون

آموزش مراقبت و نگهداری از کروتون

نگهداری از گیاه کروتون در محیطهای آپارتمانی میتواند یک کار بسیار دشوار برای پرورش یک گیاه خانگی باشد. اما اگر قصد نگهداری از کورتون را دارید، کورتون یک اثر هنری است و می تواند نمایشی خارق العاده به خانه یا محل کار شما ببخشد. این مقاله به شما نکات مهم و دستورالعمل های مراقبت گسترده ای را می دهد که به شما کمک می کند تا گیاه خود را هرچه بهتر نگهداری کنید.

چگونه از ساکولنت(گیاه یشم)خود مراقبت کنیم

چگونه از ساکولنت(گیاه یشم)خود مراقبت کنیم

مراقبت از گیاه یشم (کراسولا سکه ای) آسان و ساده است. بسیاری از مردم از  پرورش گیاهان یشم در خانه ها و دفاتر خود لذت می برند و آن را به عنوان  نمادی از خوش شانسی میدانند. اما نیازی به خوش شانس بودن نیست که یاد  بگیرید مراقبت و نگهداری مناسب از گیاهان یشم چگونه است. برای یادگیری نحوه  مراقبت از گیاه یشم به خواندن ادامه مقاله ما ادامه دهید...

آموزش نگهداری از چمن عروس(هلکسین)

آموزش نگهداری از چمن عروس(هلکسین)

گیاهان چمن عروس مدت کوتاهی در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب دوام میاوردند ،  اما در نور روشن و فیلتر شده بهترین حالت را دارند. گیاهانی که در آفتاب  کامل رشد می کنند ممکن است برگهای قهوه ای و سوخته ایجاد کنند. گیاهان چمن  عروس می توانند در زیر نورهای مصنوعی در فضای داخلی رشد کنند. در فضای باز ،  آنها باید در مکان های نسبتا سایه ای کاشته شوند.

دراسنا کامپکت گیاهی زیبا برای خانه شما

دراسنا کامپکت گیاهی زیبا برای خانه شما

با توجه به ظاهر شیک این گیاه، کامپکت مناسب آپارتمان های مدرن میباشد ، طبق بسیاری از نظرات رایج دراسنا کامپکت یکی از محبوب ترین گیاهان  آپارتمانی میباشد ، این گیاه نیز دسته گیاهانی است که نگهداری از آن بسیار  آسان میباشد، ما در این مقاله سعی کرده ایم تمام مواردی که برای حفظ و  نگهداری از دراسنا کامپکت شما نیاز هست را به طور کامل توضیح دهیم.

هر آنچه که درباره دیفن باخیا (سمبرگ) باید بدانید

هر آنچه که درباره دیفن باخیا (سمبرگ) باید بدانید

گیاه علفی چند ساله دیفن باخیا از جنگل های بارانی مکزیک تا مناطقی از  آرژانتین و غرب هند و مناطق استوایی جهان سرچشمه می گیرد. این گیاه دارای برگهای ساده با لکه های سفید که متصل به ساقه میباشد است.

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...