آموزش نگهداري از گياهان


در اين بخش مي توانيد ياد بگيريد چگونه از گياهان خود نگهداري كنيد. اطلاعات بسياري در مورد نحوه آبياري، كوددهي، شرايط دما يا نور و مقابله با بيماري هاي گياهان كسب كنيد.

نام گياه خود را جستجو كنيد و نكات آموزشي مورد نظر خود را در مقالات نكهداري از گياهان پيدا كنيد.


همه چیز در باره گل قهر و آشتی

همه چیز در باره گل قهر و آشتی

گل قهر(Mimosa pudica) نام خود را از نحوه نزدیک شدن سریع برگ‌هایش به یکدیگر گرفته است. نام لاتین این گیاه به معنای «گیاه خجالتی» است و معمولاً به آن "گیاه حساس"، "گیاه خجالتی" یا "گیاه به من دست نزن" نیز گفته میشود ولی در ایران به نام گل قهر آشتی معروف است. میموزا پودیکا در نور خورشید رشد می کند و جزو گیاهانی میباشد که نگهداری از آن آسان میباشد.

معرفی و راهنمای کامل نگهداری از فیلودندرون بیرکین

معرفی و راهنمای کامل نگهداری از فیلودندرون بیرکین

فیلودندرون برکین (بیرکین) تاریخچه جالبی دارد، حتی اگر مدت زیادی از به وجود آمدن آن نگذشته باشد. این گیاه به عنوان یک جهش خود به خود در طی کشت فیلودندرون روخو (Philodendron Rojo Congo) به وجود آمده است. پرورش دهنده آن که از تنوع چشمگیر این گیاه غیر منتظره شگفت زده شده بود، این گیاه زیبا را را به تولید انبوه رساند.

با گیاه زیبای فیلودندرون میکانز آشنا شویم

با گیاه زیبای فیلودندرون میکانز آشنا شویم

فیلودندرون میکانز بومی مناطق گرمسیری مکزیک و کارائیب می باشد، یکی از گونه های خیره کننده از فیلودندرون است که به خاطر برگ های مخملی و قلبی شکل و عادت رشد دنباله دارش شناخته میشود و به یک گیاه آپارتمانی محبوب تبدیل شده است.

شرایط نگهداری از گیاه هوازی تیلاندزیا استریکتا

شرایط نگهداری از گیاه هوازی تیلاندزیا استریکتا

تیلاندسیا استریکتا (Tillandsia Stricta)یکی از گونه های رایج در خانواده گیاهان هوازی میباشد، اما این باعث نمیشود از گونه های دیگر خاص تر نباشند. تطبیق پذیری استریکتا باعث محبوبیت بیشتر این گونه شده است و شکوفه های زیبای این گیاهان، آنها را به یک گیاه عالی برای خانه شما تبدیل می کند.

هر آنچه درباره ونوس حشره خوار باید بدانید

هر آنچه درباره ونوس حشره خوار باید بدانید

مراقبت و نگهداری از ونوس حشره خوار کار آسانی نمیباشد. با این حال، یکی از دلایل شهرت آنها چالش برانگیز بودن رشد و نگهداری از آنها میباشد. برای مراقبت اولیه از ونوس مگس خوار، چند قانون سختگیرانه وجود دارد.

نگهداری و مراقبت از افوربیا تریگونا

نگهداری و مراقبت از افوربیا تریگونا

 افوربیا تریگونا یا درخت شیر آفریقایی (Euphorbia trigona) بومی آفریقای مرکزی است ، گرچه شباهت زیادی به کاکتوس ها دارد، اما در واقع یک ساکولنت میباشد. اسامی عامیانه زیادی نیز دارد، از جمله کاکتوس شمعدانی، کاکتوس کلیسای جامع، کاکتوس دوستی و...

عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...